mandag 26. august 2013

FASHION FOR BREAKFAST

Morgen er slett ikke så dumt når man kan starte den med en bunke rykende ferske blad og en varm kopp kaffe.
Mmmmmm, love it!

Til tross for at vi går mørkere dager i vente, så må jeg få sagt at jeg er en av dem som er veldig glad i høsten, og er det en ting jeg alltid gleder meg til når høsten kommer så er det er høstmoten.  "The September Issue" er alltid fyllt til randen med inspirasjon, rett ifra catwalken.


//Morning is definitely not bad when you can enjoy it with a fresh pile of magazines and a hot cup of coffee. Mmmmm, gotta love it! 

Even though we are heading towards darker days up here north, I just have to say that I'm one of those people that really love fall, and one of the things I look forward to the most at this time of year is fall fashion.  "The September Issue" - we all know what that means - filled to the brim with inspiration walking straight off the catwalk and into your livingroom.//




Synes det er så utrolig koselig å sitte og bla igjennom side på side med fantastisk inspirasjon fra mote, kreativitet og design.

//I just love flipping through the pages while absorbing all the amazing inspiration from fashion, creativity and design like a dry sponge.//




♥ Love this Oprah Quote 
En av mine absolutte favoritter fra Høst/Vinter kolleksjoner vist i paris må være "Hvitt på Hvitt" ifra Isabel Marant.  Jeg elsker cut-outs og jakker med enorme krager - so what's not to love?  :)

//One of my absolute favourites from the Fall/Winter collections shown in Paris this year has to be the White on White from Isabel Marant.  I'm a sucker for cut-outs and jackets with huge collars - so what's not to love? :) //


Jeg fallt totalt pladask for "Fluffy Wedges" - De er bare helt rå.

//Did you see these Fluffy Wedges?  They are absolutely awesome - I fell head over heals.//



Nå er det lenge siden jeg har skrevet norsk på bloggen kjenner jeg.  Er dette noe jeg burde fortsette med synes du?  Er jo litt koselig med å få brukt morsmålet litt også, siden ellers det blir veldig mye engelsk på denne kanten i alle sammenhenger.

Håper du har en super start på uken!


//As I'm sure you noticed, there is a lot of funny text in this post, a.k.a Norwegian.  :)  
I feel that I rarely have the opportunity to use my native language, and thought it could be nice to give it a shot on the blog.  I'll see if this is something I'll be sticking with or not as it basically means that I have to write everything twice, he he.  :)

Anywho, hope you're having a smashing Monday!//



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar