tirsdag 17. september 2013

10 FAVOURITES FOR FALL - JACKETS & COATS

Det er på tide å grave frem tykkere gensre, boots of høstjakkene igjen.  Det er slettes ikke så dumt det - perfekt for skinnjakke og boots.

Lyst på noe nytt?  Hvem blir vel ikke fristet av den tanken?  :)  Det er så mange fine jakker, kåper og frakker perfekte for høsten der ute på nettet som venter på oss.  Her har du mine top 10 for høsten.

Nøkkelord for meg er:  Oversized, Comfy, Skinn og pels imitasjon.  Og husk: man kan aldri ha for mange skinnjakker min venn.  ;)


//Time to dig up those thick sweaters, boots and fall jackets again.  Not a bad thing, really - perfect occasion to rock that leather jacket with some boots.

Feel like something new?  Who doesn't, right? :)  There are loads of amazing jackets and coats, perfect for fall, waiting for us out there on the web.  Here are my top 10 for fall.

My keywords are:  Oversized, Comfy, Leather imitation and Faux Fur.  And remember; you can never own to many leather jackets my friend.  ;)//



















2 kommentarer:

  1. Vittig, altså, men jeg tror faktisk en venninne av meg har kjøpt seg den øverste jakken! Coinkidink! Dette minner meg på at jeg har verdens deiligste sheepskin moto jacket på lager... tror jeg må ned og grave den frem! Det ble så plutselig kaldt! :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha ha, nice! Hvilken har hun? Ååååh, de ser alle så herlige ut.
      Ja, samme her, temperaturen fallt plutselig skremmende mye :(
      Forhåpentligvis en stund til Canada Goose jakken enda....

      Slett