fredag 20. september 2013

A LITTLE DIOR MAGIC











Det går sakte med sikkert i riktig retning med min kjære, og jeg håper han kommer hjem ifra sykehuset i løpet av de neste par dagene.  Det går definitivt bedre, siden jeg har fått sprøsmål om jeg kan ta med meg en pakke Smil når jeg kommer.  ;)

Før jeg drar opp igjen der i dag tenkte jeg å dele noe nydelig med dere, nemlig bilder fra en Dior shoot, tatt av fotografen Jean-Francois Campos.  Dette er virkelig kunst synes jeg, fantastisk spill med lys, skygge og silhuetter.

Ett lite stykke Dior magi, fra meg til deg.

Ha en flott fredag videre.  :)


//It's slowly, but surely, going in the right direction with my dearest up at the hospital, and I'm hoping that he'll be home in the next few days.  He's definitely doing better - he requested that I bring chocolate with me when I visit today.  ;)

Before I go back up there, I want to share something beautiful with you. - pictures from this amazing Dior shoot, by photographer Jean-Freancois Campos.  This is art, no question about it, such amazing and elegant balance of light, shadow and silhouettes.

A little Dior magic, from me to you.

Have a fabulous Friday.  :) //



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar