onsdag 18. september 2013

WEDDING ANNIVERSARY



I dag er det min og min kjæres bryllupsdag!

Tenk, at for akkurat tre år siden, i Portugal, sa vi ja til hverandre foran familie og nære venner som kom langveis fra for å feire med oss.  Vi hadde en helt fantastisk dag, og jeg er så glad for at alle dere kom for å dele den spesielle dagen med oss.  Minner for livet.  :)

Vi to har sett og gjort så mye sammen.  Vi har delt mange spesielle opplevelser, reist rundt i verden, og vi slår oss aldri helt til ro.  Vi har gode år bak oss, du og jeg, men jeg tror at det beste fremdeles ligger framdeles foran oss, og jeg gleder meg til å fortsette ferden sammen videre.


//Today is the wedding anniversary of me and my dearest!

It has already been three years since we said our "Yes" in front of close family and friends in Portugal.  It was a magical day, and we are so grateful for all of you wonderful people that shared that special day with us, especially all of you that travelled so far to join in on our celebration. Memories for life.  :)

You and I have seen and done so much together.  We have shared so many experiences, and we are never able to settle down and be still when there is so much to se, and so much to do.
We have wonderful years behind us, you and I, but I think the best is still ahead.  I can't wait to continue our journey together.//


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar