onsdag 23. oktober 2013

A DAY IN OSLO

Jeg tok turen til Oslo i *det* været, men det gjorde meg egentlig ingenting.  Man tåler da litt vann!  :) ...Ihvertfall av og til.
Det er alltid kjekt å være tilbake i hovedstaden en tur, og å se alle forandringene som blir gjort siden jeg bodde der sist.

Etter alle fornuftige ting var unnagjort gikk turen innom Frogner, hvor jeg satt og tok ett lite øyeblikk helt for meg selv og bare så på livet som suste forbi.  Kafebrenneriet har bare den beste stemningen, og ikke minst de aller beste koppene (eller skålene rettere sagt).  Alenetur på kafè er undervurdert.  :)

Koselig masing og fjasing med gamle kollegaer jeg ikke har sett på lenge ble etterfulgt av nok en kafè tur, men denne gangen etter forespørsel av min kjære, og hvem kan da si nei til sånt?  Ikke jeg ihvertfall, så det var kosedag av dimensjoner som ble avsluttet på United Bakeries på CC-Vest.

Jeg synes alle må ha noen sånne innimellom, så hvis du leser dette, så synes jeg du skal spandere deg en kosedag snart du også.  :)


//It's always nice to visit Oslo, even in grey and rainy weather.  It's fun to see all the changes that are happening around in the different areas since I lived there.  There is always something new being built or going on somewhere.  :)

After all my to-do's of the day were taken care of, I passed by Frogner on the west side of Oslo, where I popped by the coffee shop "Kaffebrenneriet".  
Just sitting with a warm cup of coffee on a bar stool by the window, listening and watching the hustle and bustle of everyday life, it's just so relaxing.  Some serious quality coffee with some alone time in a coffee shop is highly underrated.  :)

Chatting and catching up with old colleagues was followed up by an invitation from my dearest to go grab a coffee and a bite... and I mean, who can say no to something like that? Coffee shop earlier in the day or not, I sure can't!  :)  So the day ended around a rustic table with a rose, with coffee and a cinnamon bun at United Bakeries at CC-Vest.

Everyone should have days like these, more often than not.  If you're reading this, I think you should make tomorrow be one.  :) //














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar