onsdag 16. oktober 2013

BREAD AND WATER


Der har du dagene mine i det siste - jeg har levd på ristet loff og vann.  Nå har jeg heldigvis avansert til smør og kokt skinke på skiven, og åh herlighet så godt det var!

Jeg har med andre ord fått en skikkelig stomach-bug, som ikke meldte sin ankomst særlig tydelig dagen før, og traff deretter med dunder og brak under heller uheldige omstendigheter dagen etter, men er nå på vei bort - heldigvis. Feberen er borte, og maten ser ut til å komme overens med magen, så da er alt bare bra.

Jeg klarer endelig å sitte litt foran pcen igjen, så stikker nesen så vidt innom.  Kommer sterkt tilbake om noen dager skal du se.  :)


//My days lately - surviving on toasted bread and water.  Thank god I've advanced to the "butter and ham"  stage, and ooooh wow who would have thought butter and ham could ever be so tasty!

In other words I managed to pick up a seriously nasty stomach-bug.  It started really quietly, so I actually ignored it and mistook it for something that would pass, and then it hit me like a sledge hammer under rather unfortunate circumstances the following day.  Oh well, it's finally passing, thank god.
The fever is all gone, and the food and my stomach seems to finally have come to an agreement.  

I can even finally sit a bit in front of the pc again, so I thought I'd just pop by and mention that I'm still alive. I'll be back up and running in no time.  :)  //


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar