søndag 27. oktober 2013

CRAVINGS - JEFFREY CAMBELL

JC - The HBIC Boot //HERE

Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilke av disse JC støvlene jeg liker best - jeg skulle helst hatt ett par av hver, ja takk! Jeg har alltid elsket Timberland boots, så når jeg så denne helt versjonen ifra JC så fallt jeg pladask.  Timberland på steroider, hello! Ha ha ha :)
De kommer ut i løpet av November, men kan forhåndsbestilles allerede nå.  Hmmm... kan hende dette blir julepressang til meg selv i år...


Ellers, så er der noen andre ynglinger som jeg veldig gjerne skulle latt flytte inn i skoskapet mitt... det er klin umulig å bare velge en av dem!


//There is no way I'm able to pick which pairs of JC boots I like the best - I should just get one pair of each, yes please!  I've always loved Timberland boots, so when I saw this absolutely awesome version from JC I just fell in love on the spot.  Timberland on steroids, hello! Ha ha ha :)
They'll be released during November, but are available for pre-order already.  Hmmm.... this might have to be a Xmas gift for myself this year....

These are not the only ones on my list, of course, there several beauties I would love to have in my shoe cabinet... it's just absolutely impossible to just pick one of them!//


JC - The lita Shoe in Black w black heel //HERE



JC - Lita Const //HERE





JC - The Summit //HERE



JC - Everest //HERE





Hvilke liker du best? Snakker om tough choice!

//Which are you favs?  Talk about tough choice!//



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar