fredag 25. oktober 2013

DORIS AND I WENT FOR DEADLIFT

Jeg har fått meg ikke bare en, men *to* nye trenings buddies!  Det skulle egentlig bli Petra, men i stedet ble det dobbelt opp med søstrene Doris!

Den har veldig høyt liv som man kan brette ned om man ønsker, men jeg må innrømme at jeg elske det høye livet.  Myk, elastisk, og god kvalitet. Skikkelig digg treningstights, rett og slett.
Skulle det være noe å utsette på den så er det at det mangler lumme med glidelås bak for nøkler, men jeg overlever uten når buksen er så pass bra som dette.


// I have gotten not just one, but *two* new workout buddies! It was supposed to be Petra that would come home with me, but instead in ended up with the twin sisters Doris and Doris!

It has a very high waist that you can fold down if preferred. It's soft, elastic, and of great quality.
If I had to point out one thing as negative about these pants, it would have to be the lack of a back pocket with zipper for keys, but considering how much I like the rest, I'll let it slide.//







Du finner Doris hos enkelte sportsbutikker, og hos X-life.  De har utrolig mye flott, og det er så kjapt og greit med netthandel.  Frem med målebåndet for å sjekke størrelsen, og grav frem visakortet.  Noen dager senere har du Doris i postkassa.

HEADS UP
Jeg ser at X-life har 50% rabatt på en capri variant av Doris ifra Röhnisch denne helgen! Dette tilbudet varer bare fra 25 til 27 Oktober, så her er det bare til å kaste seg over PCen! Ikke dårlig pris på denne typen treningsbukse.  Du finner tilbudet og capri varianten //HER



//You'll find Doris in some of the sport shops here in Norway, and on line at X-life.  

A LITTLE HEADS UP
Just one last thing for you guys in Norway!  I just saw that X-Life has a sale on 50% off on the capri version of Doris!  The sale is only on for this weekend, from the 25th to the 27th of October, so there's no time to waste!  You'll find the sale //HERE.//


Her har vi meg og Doris, og Tifa selvfølgelig - hun hadde vært hjemme alene i 4 hele timer på dette tidspunkt og bokstavelig talt kom og satt seg på meg.  Det var visst helt krise.  Bortskjemt?  Nei, ikke i det hele tatt.


Doris ble som tittelen på innlegget sier innviet med markløft!  Hurra!

Første gang etter uendelige måneder med venting!  Det var herlig!  Jeg tar det så forsiktig som mulig, med belte for å sikre ryggen og veldig lite vekt på stanga.  Markløft er bare en skikkelig god og tung øvelse, og jeg er glad så lenge jeg kan gjennomføre den i det hele tatt. Vekten kommer absolutt i annen rekke.

I dag blir det rygg og intervaller på meg og Doris, som skal etterfølges av jentekveld med Strawberry Daiquiris og Anrold filmer!  Det må vel være oppskriften på en bra fredag!



//As the title says, Doris and I went for Deadlift! Yay!  Finally!

For the first time, after months and months of waiting.  It felt bloody good to tell you the truth.  I'm proceeding extremely cautiously due to my previous back issues, and I'm using belt for stabilization and very light weights.  

Today it's time for back day and intervals for me and Doris, which will be closely followed up by girls night with Strawberry Daiquiris and Arnold movies!  Now if that's not an excellent Friday, I don't know what is! :) //






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar