torsdag 7. november 2013

PAPER-ART LASHES

Jeg er en stor fan av løsvipper, og bruker det ofte selv.  Jeg synes det er kjempe fint og gir en ekstra løft til enhver anledning; en naturlig look til hverdags, og en mørkere og tettere look til fest.

//I'm a big fan of false lashes, and use it often myself these days.  I love the extra lift it gives a look, both for a  more natural everyday look, or a darker party version.//




Til tross for at jeg er glad i løsvipper, så er det en ting jeg ikke har testet, og det er "Paper-art Lashes" - løsvipper som er laget til å se ut som Paper-Art.

//Despite my love for false lashes, there is one type I still haven't tried out, and that's the "Paper-Art Lashes" - false lashes made to look like actual Paper-Art.//




Disse kommer i all slags varianter, alt ifra sommerfugler, blomster, blonder og til og med byer.  Hva sier du, ville du hatt Londons skyline på vippene dine?
En av stedene du kan få kjøpe disse finurlighetene er hos bland annet "Paperself".  Under ser du litt av hva de har å by på, med litt 2D design av moi selvfølgelig... klarer ikke å dy meg når muligheten byr seg.  ;)


//These come in all shapes and sizes; butterflies, flowers, lace, and even cityscapes... What do you think, would you like to be able to wear London on your lash-line? 
One of the places to find these little pieces of "lash-art" is at "Paperself".  Below you'll see some of the many types they have for sale, accompanied by some 2D design by moi... I just love to create a little something when I have the chance.  ;)  //







1 //LONDON SKYLINE    2//DEER & BUTTERFLY    3//ROSE    4//LACE GARDEN








Til tross for at jeg finner konseptet fascinerende, så må jeg innrømme at dette nok ikke er noe jeg ser for meg å bruke, hverken til hverdags eller fest.  Kanskje til Halloween?

//The bottom line is, that even though I do find the concept fascinating, I have to admit that I just can't picture myself wearing this type of lashes.  Maybe for Halloween?//



Så hva sier du?  Er dette noe du ville gått med til spesielle anledninger, eller blir det bare merkelig?

//So what do you think?  Is this something you'd wear for special occasions, or is it just to strange?//








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar