søndag 5. januar 2014

BACK HOME



Godt Nyttår og Takk for det Gamle alle sammen!  Håper dere hadde en fantastisk feiring og en flott start på 2014!

Da var vi hjemme igjen i Norge etter en koselig julefeiring i Portugal.  Cloud og Tifa er overlykkelig over å ha oss hjemme igjen - så glad at de har helt glemt å være fornærmet til og med!  Tifa har inntatt sin vanlige plass - halveis oppå tastaturet, og halveis på armene mine.  Hun nekter å slippe meg av syne.

Etter å ha tilbrakt en relativt varm jul i Lisboa, så forventet jeg snø og kulde når jeg kom hjem igjen her på østlandet... men hvor er snøen blitt av i år da?  Som du ser på bildet så er det dårlig med snø her i gården.  Januar og ingen snø - det stemmer liksom ikke helt det da!

Jeg håper jeg får litt mer tid i år til å blogge litt oftere, men livet har vært rimelig hektisk den siste tiden.  Jeg satser på bedre tider fremover!  :)  Jeg har så mange bilder på lur!




//Happy New Year!  I hope you had an amazing celebration and a smashing start to 2014! :)

We're back home in Norway after a lovely Christmas in Portugal, and we're now in the company of two very happy kitties - Cloud and Tifa are overjoyed at being back home.  They are so happy to be back home that they're completely forgetting to be offended at us for being away for Christmas!  Tifa is back in her favorite spot: half on top of the keyboard, and half on top of my arms.  She won't let me out of her sight.

After spending a relatively mild Christmas in Lisbon, I was expecting to come home to Norwegian style winter, with snow and cold.... but, where did the snow go?  As you can see in the picture, there's no snow to be found around here at the moment.  January in Norway, and no snow - that's just not right!

I'm hoping to be able to be blogging a bit more often now in 2014, that my life will be a bit less hectic soon.  There are so many picture moments to share!//


I'll be seeing you - soon :)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar