lørdag 14. september 2013

AND IT'S SATURDAY


Her i gården er man syk og har lyst å grave hodet under dynen, men jeg tror jeg heller jeg kryper bort i sofaen med strikketøyet.
Det er vel den tiden av året nå, er det ikke det da?  Alle går rundt og snufser.  Har ikke blitt hundre prosent på trening den siste uken heller siden jeg har hatt hodet sånn halveis under armen.
Satser på at neste uke blir bedre.

Forkjølelse eller ei, så ville jeg uansett stikke innom og ønske deg en fin lørdag, og dele en nusselig liten pelskledd krabat med deg.  Har du sett noe så skjønt?  :)   *smelt*


//Here at home we are having a cold, and I feel like hiding under the pillow in bed, but I think I'll crawl over to the sofa with my latest knitting project in stead.
It's that time of year now, isn't it?  People walking around, sniffing and sneezing everywhere, at least here in Norway.  My gym sessions haven't been a hundred percent either this week thanks to the cold.  It seems to be pretty persistent bugger that just doesn't want to let go.
I'm counting on that next week will be better.

Anywho, cold aside, I thought I'd pop by to wish you a wonderful Saturday, and share this fluffy little kitty with you. Did you ever see anything this adorable?  :)  *melt*♥//




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar