søndag 1. september 2013

AND IT'S SUNDAY

Til tross for at vi er to stykk med hengende hoder i dag er det Taste of Oslo og Pacific Rim som står på programmet!

Vi skal halte oss ut døren begge to - jeg er mørbanket etter trening, og husbonden er syk... lurer på hvordan dette går! I går kunne jeg ikke gå, og lå med beina høyt stablet på puter med is.  Jeg fikk da strikket litt siden armene var ikke så shaky i går.


//Even though we are two tired and shaky individuals, today we have Taste of Oslo and Pacific Rim on the program.

We are both going to kick ourselves out the door - even though I feel like someone ran me over with a truck and my husband is sick.... I wonder how on earth this is going to end up! Ha ha :)
Yesterday I couldn't walk, staying all evening in the sofa with my legs piled up on a stack of pillows and on ice.  Oh well, at least my arms weren't as shaky as they have been, and I got some knitting done!//




Ha ha ha, lettere crazy, men alt går!  Litt såre muskler går raskt over, litt hvile og vips så var jeg på beina igjen.  :)
Håper Taste of Oslo er bra, og at jeg får tatt noen artige bilder!

Ha en smashing søndag, så snakkes vi helt plutselig!


//Ha ha ha, we're a tiny bit crazy, but whatever works, right?  :)  Some sore muscles heals quickly - I'll be back on my feet before you know it.
I hope Taste of Oslo will be interesting, and that I get to take some fun pictures.

Have a smashing Sunday guys!//






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar