torsdag 12. september 2013

MY FIRST CINEMAGRAPH


Da har jeg laget min aller første cinemagraph, og merkelig nok så ble det av Tifa som ligger på skrivebordet mitt!  :)
Er ikke helt enkelt å få dem perfekte, men også gøy når man får det til.  Gleder meg til å lage flere!
Filen er ganske stor, så gi den litt tid.  Plutselig så har du en "LIVE" versjon av Tifa som titter på deg.


//It's official, I've made my first ever cinemagraph, and strangely enough it is of Tifa, occupying my desk as always! :)
It's not easy to get these babies perfect, but it's so much fun when it works out.  Can't wait to make more!

The file is pretty big, so give it some time to load, and before you know it you have a "LIVE" version of Tifa blinking at you. //



2 kommentarer:

  1. Utrolig nusselig! Den ladet faktisk med en gang for meg. Ah, Tifa... :)

    SvarSlett