lørdag 16. november 2013

GOING HOME


Da er det på høy tid å sette nesen mot Bergen!

Endelig!  På tide å dra hjem!  Til tross for at jeg ikke bor i kjære Bergen lengre, så er det fremdeles mitt hjem, det er ingen tvil om det.
Der har vært mange "hjem" opp igjennom årene, i både Norge og Canada, men Bergen har alltid vært det ene faste holdepunktet i alle år.  Det var der jeg vokste opp, og det vil alltid være ett spesielt sted i hjertet mitt kun for Bergen.
.
Det skal bli så godt å se venner og familie.  Jeg gleder meg til å vandre rundt i "byn" og bare kose meg i verdens fineste by!  Ha ha ha, der kom erkebergenseren frem gitt!  ...Håper bare jeg slipper å vasse med vann til anklene når jeg kommer frem.  ;)  (...men Bergensere er vel vanntett, eller?)  ;)

Skal se om jeg får tatt noen bilder jeg kan dele med dere underveis!  Cherio!


//It's time to head to Bergen!

Finally!  Time to go home!  Even though I don't live in my beloved city of Bergen these days, it's still my home, there's no doubt about that.  There have been so many "homes" through the years, in both Norway and Canada, but Bergen is my one and only solid rock through my whole life.  It's where I grew up, and there will always be a special place in my heart that only belongs to this adorable little city.

It's going to be lovely to see friends and family again.  I can't wait to wander around in the city centre, just taking in the sights and enjoying the atmosphere!

Hopefully I'll be able to take some decent pictures during my visit that I can share with you guys! Cheerio!// 

 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar