søndag 8. desember 2013

HONEY I'M HOME


Da er jeg tilbake på plass, jeg klarte å lure meg på ett fly i snøkaoset og kom meg tilbake til Oslo, og det er det visst to puser som er veldig glad for!  Skjønne Tifa parkerte bokstavelig talt på meg i dag når jeg prøvde å få gjort noe på PCen.  Tidenes beste kosepus!

Da har jeg endelig ett lite hull i timeplanen min, og litt tid til å stikke innom bloggen og til å gå igjennom alle bildene jeg har tatt i det siste.  Her kommer til å komme opp bilder i bøtter og spann! So, stay tuned! :)

Nå er det tid for PT og første skikkelige treningsøkt på 2 uker!  2 hele uker!  Å, nå gleder jeg meg til litt skikkelig Heavy Duty! 

Ha en fin søndag videre!



//Finally, I made it back to Oslo through the storm!  Me being stubborn, as always, convinced one of the ground crew to put me on a flight, and off I went!  Yay!  
I think there are two little kitties here that are very happy to have mommy back home.  Adorable Tifa literally sat on me as I was trying to get some things done on the PC earlier.

Now, I have a "hole" in my schedule that allowed me to sit down and pop by the blog and to go through the enormous load of pictures taken over the last few weeks.  There shall be loads of them on the blog - soon - so stay tuned! :)

It's time to hit the gym, and get some serious Heavy Duty strength underway together with my PT!  I haven't had a proper workout for 2 weeks! I can't wait!

Have a great Sunday!//







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar