søndag 1. desember 2013

SCRAPBOOK OF MY LIFE


Tiden raser som vanlig avsted, og helgen er over før jeg får sukk for meg.  Regner med du kjenner til følelsen.  Det er ikke mange dagene siden jeg kom hjem fra Bergen, men nå skal jeg jammen santen bort dit en tur til!  Alltid koselig! :)
Jeg har sittet her og gått igjennom haugen med bilder jeg har tatt de siste ukene. 
Det føles virkelig som en dagbook i bilder, eller en liten "Scrapbook of my life" hvis du vil.  Mange fine små øyeblikk fanget opp med en liten Iphone.
Jeg sitter og klør meg litt i hodet og funderer på hvordan jeg skal få tid til å legge dem ut på bloggen.  De kommer til slutt! Lover! :)

Nå!
Nå må jeg gjøre meg ferdig med all kles og husvask før det blir julekort skriving, pakking og organisering for i morgen!  Da er det opp i fem tiden på morgenkvisten for å komme seg avgårde til fly! 

Ha en super søndags kveld! :)



//Time flies, as usual.  This weekend felt like it was over before it even began.  I'm sure you know the feeling.  
It hasn't been many days since I came back from Bergen, but I'm already heading back for a short trip. Always nice! :)

I've been sitting here trying to go through the huge pile of pictures I've taken over the last few weeks.  Looking through them is really just like flipping through a picture diary, or a scrapbook of my life.  So many wonderful moments, all captured by my little Iphone.
I've been pondering how to get time to put them all up on the blog.  They'll make it in here eventually!  Promise! :)

But now!
Now I have to run, finishing up all laundry, Christmas cards, packing and organizing for tomorrows flight!  Up and running early AM to catch my train!  

Have a wonderful Sunday! :) //



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar